Berkumpul beramai-ramai

Hari minggu ni, adik ipar aku dari shah alam datang tidur di sini, ramai dan meriahlah dengan gelagat adam dan izzmi tue, aku pernah tulis entry tentang adam ni, seorang anak istimewa coz ayah dan mak dia tak boleh bercakap dan mendengar, tapi adam dah pandai sebut satu dua patah perkataan, keretapi, lori, bas he..he…biras aku bagitau ma dia datang dari kampung duduk seminggu semata2 nak ajar cucu bercakap.
Memang ramailah, coz mertua dan maid dia ada bersama, di tambah dengan adik ipar aku tue 3 beranak,
aku tunjuk skill memasak untuk jamu dia orang.
DSC01447

One thought on “Berkumpul beramai-ramai

  1. HAPPY NYA IZZMI DAPAT MAIN NGAN ADAM ERK… DORANG TAK GADUH KE KAK? SELALUNYA BUDAK2 KAN SUKA BEREBUT MAINAN. TENGOK DORANG TU MCM OK JER MAIN SAMA2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s